כל עסק הרוצה לפרסם באינטרנט יודע כי דף נחיתה היא כלי חשוב בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי, גם אם יש אתר או אין אתר דף נחיתה הוא המוקד המרכזי אשר באמצעותו ניתן ליצור פניות ומעקב אחריהם כאשר מקיימים קמפיין פרסום באינטרנט.
מהו דף נחיתה?
לפני שנכתוב על פרסום דף נחיתה בגוגל נבין קודם מהו דף נחיתה?
דף נחיתה הינו דף יחיד באינטרנט לעומת אתר שיש לו דפים רבים, דף נחיתה ממוקם ברוב המקרים בקישורים של פרסומים שונים בעיקר פרסומים ממומנים, הגולשים יכולים להגיע אליו לאחר שראו פרסומת בגוגל, ברשתות חברתיות, ביוטיוב ועוד.
מטרתו של דף נחיתה למקד את תשומת לב הגולש למסר מסוים והמשך פעולה כגון רכישה או השארת פרטים לכן מומלץ לבנות דף נחיתה נקודתי ולא כללי כדי שהפניות יהיו רלוונטיות, חשוב לזכור שדף נחיתה חייב למשוך את תשומת לב הגולש לכן הוא חייב להיות מעוצב כך שהגולש לא יוכל להתעלם ממנו ומפרסום בגוגל דף נחיתה שיהיה אפקטיבי ואיכותי.
למה צריך פרסום דף נחיתה בגוגל?
לפרסום בגוגל דף נחיתה יתרונות רבים, זו אחת הדרכים המרכזיות ליצור לקוחות פוטנציאלים ומכירות כלומר יצירת לידים חדשים, מלבד זאת פרסום בגוגל דף נחיתה ממוקד לפי הצעות מכר המאפשר למדוד את האפקטיביות של השיווק הדיגיטלי וכן להפיק ממנו מסקנות לגבי התאמת דף הנחיתה ללקוחות הפוטנציאלים ולפי ערוץ הפרסום ממנו מגיע הליד.
איך לגרום להצלחת פרסום דף נחיתה בגוגל?
הצלחת פרסום דף נחיתה בגוגל תלויה רבות בשיעור יחס ההמרה של דף הנחיתה שאליו עוברים הגולשים כאשר הם לוחצים על המודעה כלומר כמה מתוך הכניסות לפרסום הופכות לפניות בפועל ובסופו של דבר למכירות.
כדי שיחס ההמרה יהיה גבוה יש לבצע מספר פעולות:
- התאמת דף הנחיתה לנייד- ידוע כי חיפושים רבים בגוגל מבוצעים בנייד לכן פרסום בגוגל דף נחיתה צריך שיהיה מותאם לגלישה לנייד, יש לצמצם כותרות ארוכות מדי, להדגיש את המידע הנחוץ בתצוגת הנייד ולהקל עליהם בהשארת פרטים.
- קיצור זמן טעינה- בפרסום בגוגל דף נחיתה זמן הטעינה חשוב ליצירת יכולת המרה שכן הגולשים לא אוהבים לחכות יותר ממספר מועט של שניות.
- מסרים רלוונטיים- חשוב להשתמש בפרסום דף נחיתה בגוגל במסרים רלוונטיים למטרה לה הוא נבנה כלומר להביא את הגולש לרכישה או להשארת פרטים אין צורך לפרט בצורה מעמיקה וכללית על העסק אלא לפרט יותר על המוצר או השירות הרלוונטיים, חשוב למשוך את תשומת לב הגולש ולהתמקד בנקודות החשובות שעשויות להוביל למכירות.
- שיפור הנראות- חשוב שבכל שלב הגולשים יוכלו ליצור קשר עם העסק שכפתורי הניווט לטופס צור קשר יהיו בולטים וברורים.