עסקים לאורך השנים כדי להיחשף היו מפרסמות בתקשורת או כל מדיה כזו או אחרת, כיום כל תחום הפרסום והשיווק הופכים לקידום בפייסבוק לעסקים כולל חיפושי עובדים, כל נושא קידום בפייסבוק לעסקים קטנים תופס תאוצה בשנים האחרונות עקב המעבר למדיה החברתית הדיגיטלית שבראשה נכון להיום נמצאת פייסבוק ואחריה משתרכות טויטר ודומות לה, כיום ישנה קטגוריה לכל תחום בפייסבוק מקידום אתרים פרטיים ועד קידום מכירות בפייסבוק כחלק מתפוצה רבתית של כל עסק שברצונו לקדם את עצמו .
קידום בפייסבוק לעסקים קטנים ולפרטיים
כיום כל אדם שרוצה ליצור לעצמו שיווק של המוצר שלו בין אם זה בבלעדיות שלו או אחר, יכול לבצע קידום בפייסבוק לעסקים או קידום בפייסבוק לעסקים קטנים פשוט יש לבצע רישום בחשבון הפייסבוק כחשבון עסקי כך שהעסק שלו יקודם בצורה אורגנית או בצורה ממומנת על ידי תשלום לפייסבוק, עלויות הפרסום יכולות להיות יותר נמוכות וכל שעל עסק קטן הוא פשוט לגרום להפצה של המוצר שלו בכמה שיותר חשבונות או קבוצות רישום גדולות ותפוצה גדולה, קידום מכירות בפייסבוק יכול להיעשות גם עצמאית על ידי אותו יזם המעוניין בכך או אפילו מקדם מכירות סוג של פרילנסר המתמחה בקידום בפייסבוק לעסקים.
מה כדאי לבדוק בעת פרסום בפייסבוק?
במידה שקידום מכירות בפייסבוק או קידום בפייסבוק לעסקים נעשה עצמאית על ידי היזם בעל חשבון בפייסבוק יש לבדוק כמובן את מדיניות הפרסום הרצוי במדיה הזאת, לבדוק שאנחנו עם הרבה חברים רשומים ברשת בכדי שתהיה תפוצה כמה שיותר לנושא קידום הפריט או המוצר או המוצרים של החברה שלנו, במידה ואנו איננו מעוניינים להתעסק בכל האדמיניסטרציה נפנה כמובן לדילרים שכל תפקידם והמהות שלהם היא קידום בפייסבוק לעסקים, וכמובן על הדרך לדאוג לקידום מכירות בפייסבוק או ברשת חברתית אחרת שבה נחפוץ. השימוש כיום בקידום בפייסבוק לעסקים ובכלל לעסקים קטנים תופס וצובר תאוצה בטח ובטח בתקופה זו שהעולם עבר לעבוד כמעט שליש מכוח העבודה שלו ממחשבים אישים שבבית עם אותה אפקטיביות של עבודה עם כל הלוגיסטיקה שקיימת במשרד ורק יותר בפשטות וללא עמידה בפקקי תנועה אלו ואחרים.