בארץ בהשוואה לרוב העולם המערבי כמות עורכי הדין היא מן הגבוהים ביותר, לכן כדי להצליח ולגייס כמה שיותר לקוחות עליהם ליצור חשיפה נרחבת במרחבי המדיה, אחת הדרכים היא באמצעות קידום אתרים לעורכי דין.
מה זה קידום אתרים לעורכי דין?
קידום אתרים הוא אחד הדרכים לגרום לחשיפה ברשת הדיגיטלית, כאשר המטרה לגרום להגיע למקומות ראשונים בתוצאות החיפוש הביטוי במנועי החיפוש. זוהי דרך אפקטיבית לשיווק להגדלת הלקוחות וכמובן הגדלת ההכנסות, כאשר בארץ יש כמות גדולה של עורכי דין התחרות היא רבה ולכן עורך דין המבקש להתבלט באופן משמעותי חייב חשיפה משמעותית במדיה וזאת תתאפשר באמצעות קידום אתרים לעורכי דין, קידום ממוקד מקצועי ואיכותי.
ישנם שני סוגי קידום אתרים לעורכי דין עיקריים כמו לשאר העסקים: קידום אורגני וקידום ממומן ניתן לבחור באחד מהם או שניהם ביחד.
מהו קידום אתרים לעורכי דין אורגני?
קידום אתרים לעורכי דין אורגני הוא כל הפעולות שמבצעים על מנת להשיג מיקום גבה בתוצאות האורגניות במנועי החיפוש במיוחד של גוגל, זהו קמפיין לטווח ארוך ללא תלות בכמות הכניסות וההפניות.
השגת מיקום גבוה תלוי בכמה דברים: האתר צריך להיות מכובד עם תמונות תדמית וסיפורי הצלחות, תוכן איכותי באתר הקשור לעיסוק או למיקום, תוכן שעוזר לגולש למצוא פתרון למה שהוא צריך ועונה לו על השאלות שקשורות בתחום, האתר צריך קישורים טובים כמו המלצות, אתרי אינדקס, קישורים ממגזינים של עורכי דין והמלצות וכמובן פרטי יצירת קשר, כמו כן האתר צריך להיות בנוי לפי הדרישות של גוגל כמו לדוגמה מבנה האתר ומהירות תגובה.
מה הוא קידום אתרים לעורכי דין ממומן בגוגל?
עורך דין המעוניין בחשיפה מידית מהירה ואפקטיבית יש שיטה נוספת מעבר לקידום אתרים אורגני והיא שיטת הקידום של גוגל אשר מתמקדת בקמפיין של יצירת מודעות פרסומות ממומנות בגוגל, נוצרת מודעת פרסום שרק כאשר הגולש נכנס למודעה מתבצע חיוב בגין הפרסום.
קידום אתרים לעורכי דין ממומן הוא אפקטיבי כאשר רוצים לפנות לפלח שוק מסוים, כאשר רוצים להפנות את הגולשים לדף נחיתה מידית, בדרך זו ניתן למקד את הקמפיין הן לתחום והן לאזור מסוים שבו עורך הדין פועל כלומר קמפיין מקומי, כמו כן ניתן לקבוע באיזה שעות וימים הקמפיין יעלה לאוויר, ניתן להקצות תקציב לחיפושים באמצעות הסלולרי בו תהיה הפניה ישירה למשרד לטלפון שלו ומיקומו.
בכל הקשור לקידום אתרים לעורכי דין ממון התקציב הוא אשר חשוב ולפיו יתנהל הקמפיין בסופו של דבר כדי שהקמפיין יהיה משתלם הוא צריך להכניס יותר מאשר התשלום בגינו, ניתן לבדוק את האפקטיביות של הקמפיין על ידי בדיקה כמה גולשים יצרו קשר או השאירו פרטים באתר.
למיתוג העסק שלכם ומשרדי החברה שלכם, אתם מוזמנים להזמין מוצרי פרסום מחברת אייל פורטמן מוצרי קד"מ.