קידום אתרים לבעלי מקצוע

Handyman smart phone with blank screen

בשוק העבודה קיימים הרבה מקצועות עבודה, במגזר השכירים וגם של העצמאים, בימינו אנו רצוי שכל אדם עצמאי ידאג לקדם את עצמו ומקצועו העצמאי בין אם זה מקצוע תדמיתי כמו מקצוע הומני כמו מקצועות הבמה והספרות, קידום אתרים לבעלי מקצוע טכני יכול להתנהל בצורה של פרסום ברשתות החברתיות או ברשתות המתמחרות כמו יד שתיים ואיזי והסיבה היא הנראות ברשת המקוונת שמגפת הקורונה גרמה לכולנו לבצע סוג של תכנון מסלול מחדש ולבצע התמקדות בקידום בצורה מקוונת שנותנת פוש יותר גדול עם הוכחות בשטח.

קידום ומיתוג עסקי לבעלי מקצועות טכניים

ישנה רשימה ארוכה של בעלי מקצועות חופשיים והדוגמאות לכך רבות הן מתחילות במקצועות טכניים כגון:

חשמלאי, אינסטלטור, מדביר חרקים, טכנאי גז, טכנאי מכונות שיכול להתחלק לתתי תחומים כמו מכונות תעשייתיות, פסי ייצור של ציוד תעשייתי, טכנאי מכונות משרדיות, או טכנאי מכשירים לבנים בספרות המקצועית שמתכוונת למוצרים הביתיים כמו מכונות כביסה ומייבשים, מקררים ומקפיאים, כל בעל עסק המגדיר עצמו עצמאי ורוצה למתג את עצמו עם פרסום יכול לעשות זאת דרך כלל בדרכים פשוטות על גבי הרשתות החברתיות וכמובן דרך אתרים ייעודיים לכך כמו אתר איזי, הנדי-מן, אפילו ביד שתיים, בפייסבוק זו גם אפשרות לפרסום וקידום עצמי או דרך דף עסקי בעלות כספית לא גדולה עם שיוך לפי המקצוע המוגדר בעמוד העסקי של אותו מפרסם המעוניין בכך.

שיווק מתקיני דודי שמש ונותני שרות לזה

כמו כל שיווק של בעלי מקצוע אחרים בשוק החופשי גם קידום אתרים לנותני שרות לדודי שמש על גווניהם, טכנאי עצמאי הנותן שירות תיקון דודי שמש גם כמתקין ובנוסף כטכנאי שרות טכני לתיקונים באינסטלציה והקולטים של דודי השמש רצוי שיהי לו שיוך מקצועי בדף אינטרנט כזה או אחר של מקדמי האתרים השונים דבר שכמובן יוסיף לקוחות ומינוף של העסק העצמאי שלו והגדלת הרווחים בהתאם.

איך לבצע קידום אתרים לבעלי מקצוע ולכלל הדברים?

כיום לאחר שינוי התפיסה שמקבלת תאוצה בעקבות משבר הקורונה הפוקד את העולם החל המעבר בצורה דרסטית לשיווק עצמי דרך האינטרנט. המודעות לקידום אתרים בגוגל בין אם זה לאנשים פרטיים או לעסקים גדולים יותר, שינתה תפיסה ומקבלת מיקוד גדול יותר, הרבה חברות המבצעות קידום אתרים ומיתוג שלהם, מתחרות ביניהן על הלקוחות לכן יש לבדוק טוב לפני שסוגרים עסקה מול מקדם אתרים, לבדוק היטב עבודות קודמות שלו, מי החברות או העסקים שהוא מייצג? לתאם פגישה מול נציג לבדוק את ההצעות של החברה שרוצים ובמקביל כמובן לבצע סקר שוק מקיף בעזרת חוות דעת המצויות כיום בצורה נגישה באתרי האינטרנט השונים הקשורים בקידום אתרים לבעלי מקצוע ולאנשים שרוצים לקדם את העסק שלהם לאו דווקא בצד הטכני, יכול להיות גם מן הסוג התדמיתי כגון שיווק מוצרים דרך האינטרנט שההתמחות היא יכולת השיווק של האדם המשווק ולא תלויה בסוג מקצוע כלשהו כעניין רשמי.     

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן