חברה מייצרת מוצר טכנולוגי חדש, לאחר שהיא ביצעה מחקרי שוק נרחבים ומצאה שיש מקום בשוק הישראלי או הבין לאומי למוצר ספציפי זה.
מחקר ופיתוח של המוצר החדשני
ברוב המקרים לאחר יצירת האב טיפוס או גרסת הבטא, מבצעים מחקר ופיתוח שנמשך פרק זמן מסוים של חודשים או של שנים. כאשר המוצר המוגמר מוכן הגיע הזמן לבנות לו תוכנית עסקית עבור השיווק על פי האסטרטגיה שתוכננה מראש למטרה זו.
אסטרטגיה שיווקית למוצר חדש
לא מדובר במהלכים פשוטים, אך בהתאם למחקרי השוק וליעילות של מהלכים כאלה ואחרים, החברה מתחילה את נושא פרסום ושיווק למוצר טכנולוגי חדש על פי שלבי עבודה שנקבעו מראש ועל פי המיקומים שבהם יבוצע הפרסום בפועל.
כל הפרסום מבוסס על שיווק דיגיטלי וזאת לאור האפקטיביות הרבה של שיטה חדשנית זו. אנשי הפרסום שהם מומחים לכך, בוחרים מבין כל האפשרויות הקיימות, את הדרך הנכונה עבור פרסום ושיווק למוצר טכנולוגי חדש זה.
אתר אינטרנט של החברה
אתר האינטרנט הוא חלון הראווה של החברה ולכן בשלב ראשון בוחנים את אתר האינטרנט הקיים אם קיים. יש מקרים שבהם משדרגים אותו ומוסיפים לו תוכן איכותי וקטגוריות חדשות ויש מקרים שבהם מדובר באתר שהוא אינו מקצועי כלל ולכן מחליטים לבנות אתר חדש.
כאשר אתר האינטרנט הוא ברמה מקצועית גבוהה, הוא יסחוף את הלקוחות הפוטנציאלים והם ייהנו מהמידע וגם מאפשרויות הרכישה לאור פרסום ושיווק למוצר טכנולוגי חדש.
קידום בגוגל
כאשר יש אתר אינטרנט פעיל ומושקע, אפשר לקדם מהלכים שיווקיים אחרים. בתחילת הדרך מבצעים קידום אורגני וזאת כדי לקדם כלפי מעלה את מיקומו של אתר זה בעת החיפושים במנוע של גוגל. לאחר שהאתר מעלה את מיקומו בדירוג הכללי, כמות הגולשים שייכנסו בכל יום תהיה גדולה פי כמה מאשר בעבר. בנוסף לכך יוצרים מודעות בקידום ממומן וזאת על פי התקציב שנקבע לקמפיין הפרסומי.
פעילות ברשתות החברתיות
המשקל הגדול של הפרסום מופנה לרשתות החברתיות כמו פייסבוק, טיק טוק ואינסטגרם באמצעות דפי נחיתה ענייניים וזאת לאור ההשפעה העצומה שלהן על הקהל בתהליך קבלת ההחלטות.