פרסום ושיווק אפליקציה חדשה

Female hand holding smartphone with taxi app interface

בשנים האחרונות עסקים רבים מצליחים לתכנת אפליקציות חדשות בשלל תחומים. יש ביניהן אפליקציות מעולות, אשר יוצרות מהפך עבור המשתמשים בהן.

הכרה של האפליקציות החדשות

גם אם מדובר באפליקציה חדשנית ופורצת דרך, אם המשתמשים לא יורידו אותה, לא יהיה בה שימוש. כדי להגיע למצב שבו הלקוחות הפוטנציאלים ישמעו על האפליקציה וירצו לנסות אותה, הם חייבים לשמוע עליה בדרכים שונות. לעיתים הם שומעים עליה פעם אחת אך לא מייחסים לכך חשיבות, אך כאשר הם שומעים עליה שוב ושוב מחברים, קולגות לעבודה או מקרובי משפחה, הם מבינים שכפי הנראה מדובר במוצר איכותי וכדאי לנסות אותו.

האפליקציות המובילות

בשנים האחרונות כל שיטות הפרסום עברו מהפך וכעת פרסום ושיווק אפליקציה חדשה מתבצע באמצעות דרכים שונות של שיווק דיגיטלי. אנשי הפרסום מכירים היטב את השוק ולכן הם בוחרים את הדרך שהיא הנכונה ביותר עבור כל מוצר ולעיתים הם משתמשים בכמה דרכים כדי ליצור אופטימיזציה של סיכויי ההצלחה.

כל השיטות, הרעיונות והאסטרטגיה השיווקית רשומים באופן מפורט ומדויק בכל תוכנית עסקית של החברה ולאחר שהמוצר מוכן, מבצעים את כל השלבים בזה אחר זה, על פי הסדר הנכון.

פרסום בעידן החדש

יש אפשרות לבצע קידום ממומן בגוגל, שהוא פרסום ממומן של המוצר. הלקוחות בפלח השוק שיש סיכוי שירכשו מוצר זה וזאת  כי הוא מתאים לגילם או לתחומי העניין שלו, נחשף לאופציה של האפליקציה  ובוחר אם לנסות אותה או לא. כאשר מגיעים באופן ממוקד לקהל היעד, ברוב המקרים ההצלחות הן רבות.

אפשרות נוספת היא לייצר סרטון של טיק טוק שבו מוסבר באופן הומוריסטי אופן השימוש באפליקציה החדשה. במקרים רבים זהו הסבר משכנע ולכן יש תהודה של פרסום ושיווק אפליקציה חדשה ואנשים רבים אשר נחשפים לכך, בוחרים להצטרף ולהוריד את האפליקציה לשימושם האישי או העסקי.

הרשתות החברתיות הן אלו המשפיעות ביותר בכל מה שקשור לנושא פרסום ושיווק אפליקציה חדשה אחת האפשרויות המובילות היא פרסום בפייסבוק שגורם ללקוחות רבים להצטרף לפרויקט וזאת לאור המידע והתגובות האוהדות שנרשמות וכמות הלייקים.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן