האם פרסום בגוגל משתלם לעסקים?

Google

אין ספק שהפרסום בגוגל הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר בעולם הפרסום בדיגיטל, אך האם הפרסום בגוגל באמת משתלם לבעלי עסקים הרוצים להגביר את החשיפה לעסק שלהם? המשיכו לקרוא וקבלו את כל התשובות.

עסקים גדולים וקטנים, בעלי מקצוע, חברות גדולות וכדומה – כולם בסופו של דבר מפרסמים בגוגל. הפרסום בגוגל מאפשר מגוון דרכי פרסום המתאימים באופן מדוייק לעסקים בגדלים שונים, דבר הגורם לעסקים רבים לבחור דווקא בפרסום בגוגל כערוץ פרסום מרכזי.

איך עובד הפרסום בגוגל?

כדי לדעת האם הפרסום בגוגל באמת משתלם לבעלי עסקים צריכים להבין איך זה עובד. כדי להתחיל לפרסם בגוגל חשוב לדעת כי יש מגוון אפשרויות אך שתי הדרכים המרכזיות הן קידום ממומן או קידום אורגני. בשלב זה על המפרסם להחליט האם הוא רוצה לפרסם דרך פרסומות ממומנות או דרך הופעה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, ברוב המקרים בעלי עסקים מעדיפים לבחור את שתי האפשרויות האלו על מנת "לתפוס" קהל גדול יותר.
הפרסום הממומן עובד בשיטה של PPC, כלומר, תשלום לפי לחיצה או חשיפה. פרסום זה מתבצע דרך מערכת הפרסום של גוגל בעזרת קמפיינים המטרגטים קהלים מוגדרים, לפי אזורים גיאוגרפים ותקציב מוגדר מראש.
הפרסום האורגני הוא פרסום לטווח ארוך בו המפרסם עושה פעולות שונות בתוך האתר ומחוצה לו, העוזרות לאתר להופיע בדירוגים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש, דרר המבטיחה תנועה ערה לאתר.

היתרונות בפרסום בגוגל

פרסום בגוגל מאפשר למפרסם ליהנות מיתרונות ייחודים המתאימים לעסק ולמסע הפרסום שנקבע מראש. להלן מספר יתרונות עיקריים בפרסום בגוגל:

  1. הפרסום בגוגל נעשה בעזרת תקציב ידוע מראש, דבר העוזר לשלוט בתקציב ולא להוציא תקציבים מיותרים.
  2. פרסום בגוגל מאפשר לכוון את הפרסום לקהל יעד שהוגדר מראש לפי גיל, מין, הגדרות משתמש וכדומה.
  3. יתרון ייחודי שיש בגוגל הוא פרסום ברשת האתרים של גוגל, דבר המאפשר לפרסומת של האתר להופיע באתרים שונים ברשת ומשם להביא תנועה לאתר.
  4. כאשר מפרסמים בגוגל נהנים מפרסום מיידי, כלומר, מגדירים את הקמפיין ומיד מתחילים לפרסם  – הפרסום הוא מיידי.

איך נדע האם הפרסום בגוגל משתלם?

זוהי שאלת השאלות אך התשובה לשאלה זו דווקא תשובה פשוטה מאד. הפרסום בגוגל מתבצע באמצעות מערכת הפרסום גוגל אדס. מערכת זו מאפשרת לפרסם את העסק ולקבל נתונים מדוייקים על הפרסום החל מכמות ביקורים, כמות חשיפות, זמן שהייה, יחסי המרות וכדומה. נתונים אלו מאפשרים למדוד ולנתח את הקמפיין, לפי זה נוכל לדעת האם הקמפיין הצליח או לא.
קמפיין מוצלח הוא קמפיין עם כמות ביקורים גדולה, זמן שהייה ארוך יחסית ואחוז המרה גבוה.

לסיכום

לפרסום בגוגל יש המון יתרונות ולא סתם גוגל תופסת נתח משמעותי מאד ב"עוגת" הפרסום. גוגל משכללים ומשפרים את מערכת הפרסום שלהם על מנת לעודד עוד ועוד משתמשים לפרסם במערכת. הפרסום בגוגל הפך לחלק מרכזי ובלתי נפרד מתהליכי הפרסום של חברות ועסקים רבים.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן